folha de são paulo

August 28th, 2014 § 0 comments

Folha de São Paulo

Criação de museus particulares é febre

Contribuições para imprensa do time da Art Options

Consultores indicam o que comprar na SP Arte com orçamento de R$5,000

Guia UOL

Consultora dá dicas do que comprar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

What's this?

You are currently reading folha de são paulo at Joao C.

meta

• Introduction

Passionate about both art and entrepreneurship, the art dealer João Correia founded two companies: Collezionista, an art advisory firm based in São Paulo, and, I Know What I Like, a contemporary art debate society based in London. He also writes regularly to the media and to this personal blog in English and Portuguese languages.
  • Testimonials

Nós sentimos que o João Correia é o nosso homem em São Paulo. Suas opiniões e know-how significam muito para nós e além dos artigos dele nós acreditamos que ele pode ser o editor certo para um projeto futuro: a edição brasileira da Art Democracy.

Guillermo Gonzalez TaboadaRevista Art Democracy
  • More Testimonials